torsdag 13 januari 2011

I'm the Boat Behind

No, I can never belong to you
No, I can never belong to you

Har kommit på att världen är full av missnöjda människor, jag själv inkluderad. Världen är liksom osynkad, allt är osynkat. Ingen är nöjd, nej nej. Jo, någon enstaka - och jag vet precis vem.
Men i det stora hela - varför kan inte alla bara få det som de vill ha?

Bra saker idag: Käre läraren Johan ringde och bjöd in till ny filminspelning nästa vecka... aaah vad jag har haft cravings för filminspelningar, äntliigeeen!

Och lilla Linn kom hit på eftermiddagen och var bakis med kaffe och blåbärspaj, mys!

Sedan lade jag benen på ryggen, trotsade minusgraderna och gick långa vägen upp till stan, för att hänga där ett tag med beslutsångest angående diverse klädköp.

Det hela slutade med min nya passion - thaimat - take away från en restaurang i närheten. Så, nu har jag ätit jordnötssås för ett halvt liv.


Missnöjd Människa





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar