onsdag 26 januari 2011

Hormonmonstret har gråtit färdigt

Aoouch. Gårdagen gjorde ont. Både bildligt och bokstavligt.

Hormonmonstret fångad på bild i ett
av sina utbrott
Över húvudtaget har jag betett mig väldigt konstigt senaste tiden,. Hormonerna har liksom tagit över min kropp och förvandlat mig till en överemotionell liten varelse:

- I söndags när jag duschade, kom tårarna plötsligt forsande tillsammans med duschvattnet, och jag snorade och snyftade otröstligt i flera minuter

- Jag har haft ett närmande besatt behov av Djungelvrål

- Jag har varit fruktansvärt trött läänge.

- Jag har haft yrsel och svimningskänslor

- Jag har köpt de mest besynnerliga kläder på 50% av rean-rean

- Jag har om möjligt haft ännu värre beslutsångest än vanligt

Så igår då - Uni - trött trött trött, hem - gick och lade mig vid kl 15, i sängen - ringde mamma, grät, natten - aj aj aj. Men nu är allt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar