torsdag 4 augusti 2011

Dom Skulle Vilja Vara Som Oss - I am praktikant, hell yeah

Ooooops. Den här bloggen har fått sova ett litet tag, ta sommarlov. Nu - back to black!

Mitt i allt det hemska som händer i världen, har jag börjat praktisera på en långfilmsinspelning, jaaa, riktigt roligt. Filmen heter Dom Skulle Vilja Vara Som Oss, och är en svensk Baksmällan (!), huvudrollsinnehavarna är inga mindre än Kjell Bergkvist, Johannes Brost, Björn Starrin (Brölloppsfotografen), Anastasious "Stasse" Soulis (Den Bästa Sommaren), Filip Berg (Hipp Hipp Hora), Henrik Lundström (Ondskan) med flera. Det låter som en riktigt "grabbig" film, men det finns även många, många tjejer som har stora roller. De är bara inte så kända...

Jag har just läst manuset och kan avslöja att filmen kommer att bli helt galen. Troligtvis galet bra också, spårad och hysterisk. Att vara med i bakgrunden och se alltihop byggas upp och skapas känns som en otrolig erfarenhet. Ska försöka dokumentera varje dag, så checka in min lilla blogg och var med mig på filmresan. Det kommer att bli grymt. Puss!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar