måndag 21 februari 2011

Väck mig när det är vår...

Det började igår kväll.
Jag satt på Espresso House med en hallonyoughurt och plötsligt kom känslan smygande. Först, en skärande, rispande smärta i svalget och kort därefter en obehaglig hetta som steg upp i kroppen. Tog mig för pannan och klagade med svag stämma om feber.

Väck mig när våren kommer!
Drog min tunga rullväska efter mig genom tunnelbanan och från bussen och allt kändes som en stor bedrift. Väl hemma i lägenheten kunde jag knappt stå på benen, tog  ändå en varm dusch och stupade ner i sängen.

Natten spenderades med feberyra och ömmande hals. Och virus-ångest.

På morgonen hade febern gått ner och halsen slutat smärta, men kroppen var svag, huvudet värkte och jag mådde otroligt illa. Orkade inte gå till skolan, vilket jag verkligen hade behövt göra, åååå

Somnade och sov fram till klockan 16, Kick-Ass!


1 kommentar:

  1. Usch..jag var sjuk hela förra veckan. Vilket var en tenta vecka.. men men Krya på dig vännen!

    Btw det finns numer en länk till din blogg på freckledmess.blogspot.com ^^

    SvaraRadera