måndag 21 februari 2011

"Om någons telefon ringer, åker personen ut direkt, det finns ingen pardon för det"

Oj, vilken vecka.

Efter min tenta-ångest innan torsdag, bänkade jag mig någorlunda avspänd i skrivsalen kl 9:00 på dagen D.

Tog en sida i taget, och upptäckte till min förvåning att jag kunde svara på alla frågor, skriva utförligt och analyserande. Orden kom flödande, hjärnan var full av information som bara ville ut och präntas på papper.
2 ½ timme senare lämnade jag in tentan och begav mig hemåt.

En stor tyngd föll från mina axlar och jag kände mig... fri.

Tentaskrivande, stressfaktor nr 1

Fredagen spenderade jag med lilla Karin och på kvällen ställde vi oss i kön in till Treat, där jag och några från min kurs skulle ha Tentafest. Awesome!

När det på natten var dags att ta sig hem, hade temperaturen sjunkit ner till -20 grader, vilket gjorde färden outhärdlig.

Efter inte många timmars sömn, stressade jag iväg till Centralen och tog tåget hem till Örebro, där jag stannade till söndagen. Kändes skönt att komma tillbaka till Stockholm igen, har svårt för att vara härifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar