måndag 7 mars 2011

Offer för Iphonehysterin

Nopp. Inget bloggande här på sistone. Finns många små förklaringar till detta - den mest enkla att ta till sig som vanlig medborgare av Svea Rike är att jag numera gör de flesta av mina mest nödvändiga internetärenden via min iphone.

Vilket inte betyder att bloggandet är oviktigt. Men just så mycket enklare att utföra på en dator, vilken jag inte av tidigare nämnda anledning inte arbetar så mycket på för tillfället.

Förra veckan var fantastisk och hemsk om vartannat. En av de värsta sakerna som inträffade var att mina nya kängor efter ett par dagar i snöslasket, avslöjade en smal, röd rand på vardera sko. Det visade sig att de har börjat fälla sitt eget yttre skal i små små bitar, och under det - finns ett rött material.
Så nästa vinter kommer mina skor att lysa rött och vara väldigt säregna. Måttligt roligt.

Fick veta resultatet av första tentan idag - vilket var riktigt fördelaktigt. Men jag hade blivit ännu gladare om jag hade haft ett halvt poäng mer...

Frånvarande flicka som läser konstvetenskap

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar